Lördag hela dagen



Sovit helt okej i natt faktiskt. Har börjat vakna mitt i nätterna flera ggr och bara ligga där. Men somnar oftast om. Sover bäst på morgontimmarna faktiskt. I natt vaknade jag halv sex och var döhungrig. Så fick snällt lov att gå upp och äta två knäckemackor. Sen somnade jag skönt igen.

Nu har jag ätit lite frukost bestående av två rostade mackor med ost på och ett glas o´boy. Gott gott! Kollar igenom sidorna på nätet jag alltid kollar igenom och skriver lite blogg samtidigt som melodikrysset ljuder ur mina högtalare. Hoppas det är lätt idag.

Får se vad dagen bjuder på. Men min plan är att vara ute så mycket som möjligt eftersom vädret är helt underbart! Funderar på att gå spåret idag med, men att skippa backarna. Kan gå av så man bara går första halvan typ. Men om man går den sträckan två varv så borde det ju vara okej ändå. Sen hoppa in i duschen följt av att åka och veckohandla. Hem o göra paj till middagen. I em ska jag till Pernilla en sväng.

Japp, så ser dagen ut. Känns som en skön och avslappnad dag ändå. Får se om jag håller det sen med. Vore skönt att få lite tid till min egen trädgård med. Kanske skulle göra räkmackor eller något gott till kvällen sen oxå. Tål att tänkas på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0