Egentid

Har lite tid för mig själv nu. Karln har gått o lagt sig för han ska ju upp kl 2 i natt och dotera har jag sövt precis. Får ligga i vagnen nu tills vi ska mata nästa gång för vill inte hon skriker inne i sovrummet de få timmarna Sonny får sova. Hoppas hon sover en stund nu så jag kan sitta här en stund. Men verkar som hon sover oroligt. Låg på mig innan men det blir ju så nedrans varmt. Både hon och jag är ju dyblöta sen. Nä, bättre hon sover i vagnen.

Imorgon ska vi ut och gå igen med våra barnvagnar. Blir skoj det. Sen fixa lite småsaker. Blir nog bra. Vill städa lite men beror på hur Nova sover på dan. Har inga direkta rutiner utan det blir lite hippt som happt.

Så nöjd med dagen. Sån fin present jag fick på mors dag och så grillat hos mamma. Nova fick en jättesöt klänning eller tunika av syrran. O av min "kusin" fick jag en massa kläder som hon haft till sina döttrar. Perfekt! Tack Linda!

Kommentarer
Postat av: Linda

Kul att du åxå skriver av dig ... inte lätt för de små när de är varmt:( Isabelle är åxå "kinkig" i värmen, men bara att gilla läget. ha en toppen kväll!/ "kusin"

2009-06-01 @ 18:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0