Funderar nog för mycket

Jaha, nu sover hon igen. Jag som känner att jag behöver sällskap. Jaja, antar att hon behöver lite sömn nu igen då.

Har funderat mer på det här om amningen. Funderar allvarligt på att lägga ner det. Det tar mer kraft än vad det ger. O när jag knappt får ut någonting. Känns inte bra för fem öre men vad ska jag göra? Finns ju lixom inget. Klart att om man kan amma är ju det det allra bästa och det är ju det jag vill. Men om det inte går? Som mamma sa...det finns en gräns där man faktiskt måste sluta kämpa. Men detta är nog det enda jag tänker på nu för tiden faktiskt. Suck :(

Blir väl tv resten av kvällen. Passade på att slänga i mig några mackor nu när hon ändå sover så slipper jag tänka på det sen. Nåt bra på tv ikväll eller?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0