Händelserik dag i goda vänners lag

Så har man gjort en heldag i Töreboda. Trevligt värre måste jag säga. Först hos min gamla klasskamrat. Nova sov tyvärr hela tiden men hon fick något kort på henne vaken iaf. Va skoj att träffa henne igen. Var ju ett tag sen vi fikade nu. Hon ska ha barn om en vecka så jag hoppas hon slipper gå över tiden. Nova fick ett gosedjur, en ko av henne. Så söt!

Sen iväg till två av mina bästa vänner. Nu har alla tre barn så det är skoj faktiskt. Som vanligt var jag kvar till sist. Haha! Att det alltid ska va så. Hoppas dom inte tycker jag stör.

Svängde förbi mamma på hemvägen och tänkte mata Nova där men det var ingen hemma så jag åkte hem och matade henne istället. Verkar som hon är riktigt hungrig idag. Vill äta hela tiden. Hon har mest fått ersättning idag dock.

Linda: kanske är det så som du skrev. Men eftersom hon bara gått ner i vikt så vågar jag ju inte lita på att jag verkligen har mat så det räcker så då kan jag bara lita på det som jag pumpar ut. Vi får se. Ammar väl det lilla jag har så får hon iaf i sig det som behövs för immunförsvaret. Hoppas jag.

Nu blir det tv, sen mata tösen och sen sängen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0