Hit o dit

Idag har vi flängt runt mest hela dan tycker jag. Sova sov som vanligt runt 7 timmar. Det är så skönt. Tyvärr har jag drömt en hel del i natt o så snurrar jag bara runt i sängen i nåt halvvaket tillstånd och sover uruselt. Men men, det är sånt man får ta.

Åkte först in till Skövde för att skriva på de där pappren hos socialstyrelsen om att Sonny är pappa till Nova och att vi vill ha delad vårdnad. Så nu är det gjort. Blev en mjukglass på stan och jag köpte även lite kläder till Novisen. Lite rosa kläder i nästa storlek. Haha..va dum man är egentligen. Men hon har växt ur strl 50 nu och jag vill ju att hon ska ha lite rosa kläder. Men med tanke på att hon är 5 veckor på måndag så har hon kunnat ha strl 50 ganska länge.

Sen iväg till Mariestad och balanserade däcken på bilen. Bilia i Mariestad är guld värda och supertrevliga om man jämför med Skövde som bara snäser och gör ett dåligt jobb. Handlade lite på willys och sen hem igen. In med varorna och så tog vi vagnen direkt och gick till bvc för viktkontroll. Denna gång hade hon gått upp 146g. Skönt faktiskt. Gjorde ett test oxå och ammade henne och vägde henne sen igen. Hade bara gått upp 70g så jag har väl inte mer än max 70ml då. Alldeles för lite för att hon ska bli mätt men det räcker till att hon får i sig det viktiga för immunsystem osv. Nu när jag vant mig vid tanken så känns det ganska okej ändå.

Nu blir det bara att slöa för jag är dötrött. Ligga i varsitt hörn av soffan ikväll tror jag minsann.

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Härligt att båda du och Nova sover bra nu. 7 timmar, det är verkligen lyx det. (Så länge sover inte jag då jag fortfarande får tassa upp om natten och stoppa om Minimannen och han är över 2 år!)

ler

Fortsätt med det du gör för både du och Nova verkar vara nöjda med det...

kramiz

2009-05-15 @ 18:41:43
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0