Ingen tid

Ja jag lever. Och fast jag har en snäll bebis så vill hon inte ligga själv på golvet utan sitta i famnen hela tiden. Det gör att jag inte har så mycket tid för datorn. Imorgon börjar Sonny jobba igen så då blir det ännu mindre. Vi kommer va själva flera dagar i sträck om det vill sig illa. Det klarar vi väl men blir inte någon egentid.

Ska försöka få henne att sova i sin säng nu. Något hon vägrar idag. Så fort hon tappar nappen så vaknar hon. Eller så vill hon bara inte utan ligger där o skriker. Orkar inte ha henne liggandes på bröstet varenda natt. Nu kan vi iaf turas om. Någon som har något bra förslag?

Kanske kan det bli mer uppdaterat här när jag får tillbaka min bärbara...vet dock inte när det händer...

Kram på er så länge! Tack för att ni så tålmodigt väntar =))

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Testa en liten snuttefilt som du lägger mellan hennes arm och nappen. Det har vi gjort med båda grabsen och då stannar nappen oftast kvar i lilla munnen...

ler

Ni kommer att ha det fint, bara du och tjejan när Sonny är iväg. det tar bara lite tid att vänja sig...

kramiz

2009-05-03 @ 13:43:41
URL: http://missyelliot.blogg.se/
Postat av: Petra

Oja, ni kommer klara det galant du och Nova :) Kanske kommer du till och med tycka att det är ganska skönt att få vara ensam med henne efter ett tag. Tipset som MissyElliot gav funkar perfekt för oss också eftersom vi har samma problem. När Matilda tappar nappen så börjar hon gråta. Det är värt att testa iallafall. Kraam

2009-05-04 @ 14:47:17
URL: http://morsanpouzar.blogg.se/
Postat av: La Familia

Mina barn gillar att ligga och sova bredvid mig i sängen. Älsta dottern gjorde det tills tvillingarna kom och någon vecka till. Har tyvärr inga tips.

2009-05-05 @ 18:15:12
URL: http://www.metrobloggen.se/lag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0