Röja hemmet


Sitter hos morbror

Syster har åkt och jobbat och Nova sover. Själv borde jag ta tag i hemmet nu när man har möjlighet men så fastnade jag här istället. Som vanligt. Detta internet. Har jag tur hinner jag väl med båda två. Hade tänkt fixa lite när syrran var här så hon kunde underhålla lillan men jag ville ju med prata med henne när hon ändå var här så blev ingenting. Vek tvätten och la in den men det är det enda.

Vill byta namn på min blogg. Vill inte ha kvar detta namn längre. Men samtidigt vill jag ju att de som läser ska kunna följa med bloggen. Så... har ni något förslag på hur det ska kunna gå till. Vet att det ska gå att flytta över alla sina inlägg till en ny blogg. Så istället för att byta namn på denna så gör jag en ny och för över alla inlägg. Men är det svårt och jobbigt eller? Ni som vet kan väl skriva en rad...

Nu ska jag ta tag i hemmet. Fick en hel massa energi helt plötsligt...älskar dessa energikickar

Kommentarer
Postat av: Anna

Gött med energi :)



Och datorn är en tids-tjuv...

Blir man sittandes här är det ju kört sen.... tiden bara försvinner.

Söt bild- som vanligt :)

2009-05-19 @ 18:45:03
URL: http://mammatillelvira.blogg.se/
Postat av: sara

ja, har du inte fått lev än? Den ska komma villken dag som helts. ta hand om er

2009-05-19 @ 20:48:34
URL: http://sethsson.blogg.se/
Postat av: syren

Tittar in och ser att Nova har blivet så stor och söt. Brukar titta in här ibland. kram

2009-05-22 @ 06:24:12
URL: http://www.metrobloggen.se/abc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0