Veckan som gått

Hej allihopa!
Det var ju ett tag sen man skrev här då. Åkte ju till Skövde o fixade lite saker och sen vidare till Mölltorp och träffade mina dansvänner där. Väl hemma fick jag gallstensanfall igen så jag skyndade mig att mata Nova och lägga henne och hon var faktiskt snäll och somnade på en gång.

Vid 02 klarar jag inte mer. Har tagit två av pillren jag ska äta vid anfallen men det hjälper inte. Ringer sjukvårdsupplysningen och de råder att åka in. Så jag ringde mamma o de kom och hämtade lillan och körde in mig till akuten. Var väl därinne vid 03 ungefär. Dock släppte nog den där stenen som suttit fast för bara en halvtimma efter jag kom in så släppte smärtan. Men hur ska man veta. Nu fick de iaf reda på att jag haft fler anfall. Och jag hade legat med smärtor i 6h när det släppte så. Förra gången var det väl 10h.

Har iaf bott hemma hos mamma hela veckan. Därför jag inte uppdaterat här. Nova fick en egen säng, en resesäng av mormor. Så snällt så. Skönt att hon sover i egen säng faktiskt.

Idag har vi varit på öppna förskolan med maria o barnen och så hos min farmor och farfar och ätit. Imorgon åker vi hem för då kommer sonny hem igen. Skönt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0