Grå måndag

Det är så mycket upp och ner här just nu. Därför finns inte orken att lägga in bilder eller göra något vackert av det hela. Bara att skriva får lixom vara nog. Men det ser tråkigt ut.

Jag somnade i soffan när Nova sov förut. Skönt, jag behövde verkligen det. Vet inte varför men jag sover så himla mycket nu för tiden. Skulle gärna sova en stund till. Men snart blir det lunch för oss och i em är det babysim igen. Har ingen lust att åka iväg någonstans om jag ska vara ärlig men men... Jag gör det för Novas skull.

Snart blir det lunch för oss båda och så får vi väl leka tills det är dax att åka. Efteråt kommer hon sova som en stock, det gör hon alltid. Jobbigt att bada.

Kommentarer
Postat av: La Familia

Ja, Maja sov också gott efter babysimmet. Vi gick ju på morgonen dessutom... redan klockan åtta.

2009-11-16 @ 19:42:25
URL: http://www.metrobloggen.se/lag

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0