Julskyltning

Godmorgon!
Sitter här alldeles själv. De andra två sover fortfarande. Var uppe med Nova vid 7 men så var hon trött så vi gick o la oss igen. Jag gick upp igen vid 9 för då tyckte jag att jag hade sovit färdigt. Men Nova och S sover fortfarande.

Jag har passat på att duscha i lugn och ro och har nu någon form av omelett i ugnen. Vet inte riktigt vad det blir, får se när det är färdigt. Hoppas det går att äta bara.

När alla har vaknat, ätit och är klara ska vi åka in till Skövde. Dels för att handla lite men oxå för att gå lite på julskyltningen på stan. Hoppas bara att vädret håller sig i schack. Får vara hur mulet det vill bara det inte regnar.

Ha en bra dag folks!

Kommentarer
Postat av: Linda S

mysigt med julmarknad, men trist att det inte är lite vitt på marken ... tack så mycket för det urgulliga mmsét jag fick idag:)

2009-11-28 @ 22:47:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0