Spontanitet



Igår var vi som sagt på babysim. Det var riktigt roligt tyckte Nova. O jag tyckte det var jättemysigt. Så fort hon kom ner i vattnet så började hon plaska med händerna. Så sött. Det är inte för inte som jag får torka halva badrummet efter att hon badat.

Efter simmet åkte vi helt spontant ner till Jönköping och hälsade på Mia, Rolle o Zaga. Himla mysigt faktiskt. Blev inte lång stund men var skönt att bara komma hemifrån och göra något annat. Hade ju dessutom en barnvakt hela tiden. Nova som brukar vara så gnällig på kvällarna var på jättebra humör igår. Kanske kan bero på att hon sov dom 1,5h ner och att hon fick mat direkt när vi kom fram. Dessutom sov hon hela vägen hem.

När vi kom hem så fick hon sin välling och sen gick jag bara o la henne i sängen och hon somnade på en gång trots att hon sovit hela vägen i bilen. Ibland har jag världens bästa unge! Men hon har iofs aldrig varit svår med sömnen.

Idag hoppade vi över sången för jag orkade inte. Har hela dagen full ändå. Om en timma ska vi åka till Skövde för att kolla på bilderna hos fotografen. Sen åker vi till syrran och är där ikväll. Var längesen moster och Nova träffades nu.

Önskar er en bra dag!


Kommentarer
Postat av: Maria

Åh vad mysigt med babysim!

Hoppas att ni har haft en jätte bra eftermiddag & kväll



Kram Kram

2009-11-03 @ 20:49:51
URL: http://sagafia.blogg.se/
Postat av: La Familia

Hade önskat jag kunde gå med mina tvillingar- det var jättekul med stora tösen.

2009-11-04 @ 18:26:59
URL: http://www.metrobloggem.se/lag
Postat av: MissyElliot

Babysim är mysigt. Kul att Nova gillade det...

Roligt med en liten tur till vänner också. det verkar verkligen som om Nova har fattat det där med sovtider...

ler

2009-11-05 @ 06:54:57
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0