Upp och ner

Har inte blivit så mycket bloggande på sistone. Vet inte, men varken orken eller viljan har funnits där. Det händer så mycket nu bara.

För 2 veckor sen bestämde jag och S att vi skulle gå isär. Eller...ja...vi är bara kompisar nu. Men eftersom han ligger ute och kör och bara är hemma på helgerna så bor vi fortfarande ihop. Dels för att vi trivs med varandra och dels för Novas skull. De ses ju bara på helgerna och nu kan de busa hela helgerna men jag får se henne med. Och vi hittar ju fortfarande på saker ihop.

Konstigt det där att bara för att man bestämmer att gå från förhållande till kompisar så känna allt så mycket bättre. Det är mer avslappnat och vi kommer faktiskt bättre överens. Blir inte alls den irritationen eller så.

Har väl sagt att vi ska se vad som händer. Det har varit mycket skit under åren och kommer vi tillbaka så är det väl bra men är inget vi satsar på utan det får komma som en överraskning isf.

Andra saken är att jag hetsätit i en vecka och gått upp allt det jag gick ner. Så onödigt och jag mår så dåligt nu. Men idag började jag om på nytt igen iaf. Mådde mycket bättre när jag åt min diet. Helt utan socker. Denna vecka har jag maxat så mycket socker det bara går. Lite av den anledningen att jag mått dåligt och då gör jag allt för att skada mig själv. O det har jag ju lyckats med!

Igår var vi och gjorde grynkorv hos mamma. Gör det en gång varje år. En mysig liten tradition. Idag blir det nog ingenting på schemat. Kanske gå ut en sväng om det behagar hålla upp. Annars bara leka med Nova.

Pga situationen som råder så blir det nog lite som det blir med inläggen. Har några personer jag egentligen inte ville skulle läsa detta men men. Mest pga för att jag vet vilka attitydproblem dom har o hur dom gottar sig nu. Men aja.. Sånt är det... vill fortfarande byta blogg så om någon vill berätta för mig hur man kan flytta över allting så säg till..

Kommentarer
Postat av: Sonny

Du är en stark tjej Erika. Du vet om att du kan klara det. Tänk positivt och sänk inte ditt själv förtroende.

bry dig inte om din patetiska människorna. Dom har tydligen inget liv.

2009-11-22 @ 10:09:00
URL: http://sonnystankar.blogg.se/
Postat av: syren

Tänk på dig själv och gör det så positivt du kan. Vad gullig Nova är. kram

2009-11-22 @ 14:50:40
URL: http://http://www.metrobloggen.se/abc
Postat av: petra larsson

Erika, du är en sådan fin människa! Du klarar av allt det här :) Jag finns för dig så som du alltid har funnits för mig när jag har mått dåligt! Kraam / Petra

2009-11-22 @ 15:57:12
Postat av: Pia Kulan Karlsson

Fokusera inte på skitstövlarna! Dom är nämligen inte värda det. Det finns alldeles för mycket positivt i livet att ta del av. Tro mig, jag har erfarenhet. Om man är på botten finns bara en väg och det är UPP !!!

Kram Pia

2009-11-22 @ 21:18:51
URL: http://www.filur.dinstudio.se
Postat av: Anna

Usch då..så jobbigt!

Jag hoppas ni löser det till det bästa..

Kan du inte låsa blogen ett tag då.. ?och bara ge lösenordet till de du vill ska läsa?

Kram Anna

2009-11-22 @ 21:44:06
URL: http://mammatillelvira.blogg.se/
Postat av: Maria

Bry dig inte om alla människor som har en massa åsikter om allt, de har bara för mycket fritid & inget annat att bry sig om.

Det viktigaste är att ni känner att det ni gör är rätt och att ni mår bra!!



Massor utav kramar till dig!

2009-11-23 @ 20:24:32
URL: http://sagafia.blogg.se/
Postat av: Linda

Vad tråkigt :( Men det är viktigt att må bra så jag tycker att ni har tagit ett bra beslut :) Viktigt att vara vänner när man har barn! och ni finns ju där för varandra, så vem vet vad som händer i framtiden :)

Jag har visserligen blogspot, men jag kan bara byta blogadressen så följer allt med.

2009-11-24 @ 08:16:37
URL: http://lindalake-wallberg.blogspot.com/
Postat av: Jessica

Alltså det går inte att flytta alla inläggen utan då måste du kopiera vart enda inlägg har jag för mig.. Jag startade om min blogg helt och hållet, den går det att göra låsa bloggen med :)

2009-11-29 @ 10:04:16
URL: http://mamsyjess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0