Upp och ner


Jag vilar lite här då... På min spegel :)

Blir inte mycket här. Det händer en del här hemma som jag dock inte vill ta upp här. Vet att det finns folk som läser som jag inte vill ska läsa. Personer jag inte litar på längre. Går det inte att bara lösenordsskydda ett inlägg? Har sett andra göra det men kanske inte är på just blogg.se.

Nova sover en stund nu och i ärlighetens namn borde jag göra detsamma. Fast jag sovit 8h i natt så är jag jättetrött. Fattar inte vad som tagit åt mig. Hoppas det släpper snart så jag blir människa igen.

Idag är det inte mycket som står på schemat. Plocka lite här hemma och tvätta en maskin. Det är väl i stort sett det. Har ingenting jag behöver göra förän på torsdag då vi ska iväg lite till Skövde. Men enda på hela veckan. Ganska skönt faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0