Bara njuter

Sitter här och har en lugn och mysig stund. Jag och Nova har varit på babysången idag igen. Det är lika roligt som vanligt! Snart blir det nya sånger med. Ska bli skoj!

Direkt när vi kom hem från babysången gick vi ut och gick en timma. Jag trodde att Nova var trött och tänkte att det blir ju bra...sova ute i friska luften. Men så blev det inte. Hon skulle sitta upp och titta på naturen hon med. Nu fick hon precis mat och ligger nu och stensover i sin säng. Hon lär nog sova ett tag nu. Själv sitter jag under en fint med datorn i knät, dricker en kopp härligt te och det ljuder Jon Bon Jovi ur högtalarna. Ibland är livet bra härligt!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Clownerna är för underbara med barnen. Tur dom finns! ^^



Ludwig verkar dock ha gått och blivit sjuk. han har feber här ikväll så vi får se hur det blir. :o/



Hoppas allt är bra med dig!

2009-10-06 @ 18:25:12
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: emma

Hej! :)



Jag har ganska nyligen startat en blogg om

Reumatism, för att många lever med de idag

och att vem som helst kan drabbas + att

jag lever med dig själv.



Hoppas du kan lära dig nåt av min blogg :)

Ha de bra / Emma



2009-10-06 @ 19:08:20
URL: http://ebolmgren.blogg.se/
Postat av: Maria

Åh vad roligt med babysång!

Låter som om du har haft en bra dag:-)



Kram Kram

2009-10-06 @ 20:58:26
URL: http://sagafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0