Mamma-barn-träff



Vilken underbar dag detta har varit. Jag har bara gått omkring och lett.

Dagen började med att pappa kom hit och fixade de sista elementen så nu är alla på plats. Jag och Nova åt och gjorde oss iordning under tiden.

Sedan tog vi våran bil och körde till en av tjejerna i föräldragruppen. Mammor och barn hade bestämt att fika idag nämligen. Pappa tog vår bil och körde till en som skulle byta lite delar på den. Den har ju gått lite sådär ett tag. Hur som helst. Vi fikade, pratade, ungarna lekte, skrek, skrattade. Ja vi hade det underbart trevligt! Nästa gång kommer de hit till mig. Skoj!

Nu är S hemma igen och vi sitter framför tv:n. Har ätit lite varma mackor och druckit te ikväll. Har gett Nova välling för första ggn ikväll. Får vi se hur hon sover på det. Så nu blir det bara 2 mål med ersättning. Sen ett mål med gröt, ett med mat. Hon är så duktig. O på tal om det så kasar Nova vidare här hemma. Men bakåt då. Trodde jag hade filmat det med mobilen men det blev inget. Så tråkigt. Får försöka igen. Idag är dessutom första ggn jag sett att hon går upp i "krypställning". Men det behöver ju inte betyda nåt dock. Men ändå ett steg på vägen.

Nu blir det väl lite tv och sen sängen. Är lite trött redan nu faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0