Fullsmockad dag


I vagnen

Eftersom jag inte kom in här igår så blev det ingen blogg igårkväll. Blev så irriterad att jag struntade i alltihop.

Idag har vi varit uppe tidigt. Nova fick mat vid 7 sen så gick jag upp och började plocka iordning här hemma. Röjde köket, vek och la in tvätt osv. Har även kört diskmaskinen, gjort djurens burar och väntar nu på att tvättmaskinen ska bli klar så jag får hänga upp den. 

När den är upphängd och jag klätt på skrutt så åker vi iväg till min kusin vitamin och ikväll hem till mamma/mormor. Där blir vi kvar tills imorgon då vi gemensamt åker upp till Virsbo och Fagersta för att hälsa på lite folk.

Men nu får jag nog ta en GNÄLLIG skrutt. Åhh, hur länge ska det hålla på! Blir tokig. Arg som ett bi och jättegnällig ena stunden. Som en sol nästa för att lika snabbt byta igen. Galen blir jag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0