Lugn torsdag


I natt åkte S och jobbade igen så nu är vi själva tills på lördag. Idag har vi gått besök av Malin. Det var ju nååågra år sen kan man ju lugnt påstå. Men trevligt var det iaf.

Har precis intagit lunchen. Blev resterna från igår, dvs fetaostfyllda färsbiffar och broccoli. Vi skulle ju ha gjort tzatsiki till men det glömde jag helt av. Typiskt, det som är så gott. Ikväll blir det nog sallad men tro fasen att jag glömde köpa sallad när jag var i affären. Allt annat har jag ju. Men när jag var o handlade i skövde häromdan så var salladen så ful så jag ville inte köpa den. Sen har jag glömt av det. Jaja... Får väl bli en vända till sen då.

Nu sover Nova o jag borde ta tag i alla måsten. En grå dag ute så då passar ju måsten bra. Men lika tråkigt är det ändå.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0