Nu händer det grejer...igen!


Där var hon 2 dagar. Nu håller hon på o lär sig krypa...jösses...

Idag har det hänt massor. Vi har varit och lekt med I och L idag. Det var riktigt trevligt och Nova o L leker så himla bra ihop. De kommer ju även gå på samma dagis sen. Jag och I bestämde oss för att ta en promenad efter fikat. Det har ju ändå varit så himla fint väder ute idag. Blev den vanliga rundan på en 50 min eller så.

Idag har Nova för första ggn satt sig upp från liggande läge alldeles själv. Det jag blev lite paff när jag helt plötsligt såg att hon satt upp för jag hade ju lagt henne på mage. Hon klarar det inte varje gång hon försöker men det går iaf framåt.

Hon är ju alltid så trött sista timmen på kvällarna så för att hon skulle få nåt annat o tänka på så la jag mig på golvet med henne och lekte lite grann. Då tar hon sina första riktiga krypsteg. Jag bra skrek rakt ut. Såg du såg du...men vem skulle se, det är ju bara jag hemma. Tror inte fattade själv vad hon gjorde men hon har försökt efter det att flytta fram händerna. Men blir bara något steg eller så men det är ändå en bit på vägen. Nu ska vi träna, träna, träna. 3 steg är än så länge rekord. Jag blir så glad!!!

La henne för en halvtimma sen så nu blir det egentid resten av kvällen tills jag går o lägger mig jag med.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0