Babysång


På lekmattan

Nu på fm har vi varit på babysången igen. Jag älskar verkligen de här tisdagarna och jag ser att Nova oxå tycker om sångstunderna. Längtar redan tills nästa gång. Synd att hon är för gammal för att gå nästa termin. Hade verkligen velat det. Men då kanske man kan gå till Liten och Stor här i byn. Det är ju samma tid. Synd, annars hade vi kunnat gå på båda två nu.

Ska plocka iordning här hemma idag. Det har jag bestämt! Får se när jag börjar bara...haha! Nu sover ju lillan så det hade ju varit ett ypperligt tillfälle men jag satte mig framför datorn istället.

Jag har en sak till att berätta. Whhiiieeeee! Men det tänker jag inte göra förän ikväll. Ha en bra dag!


Kommentarer
Postat av: petra

Åååh vad nyfiken jag blir :) Berätta berätta!!

2009-09-29 @ 15:50:27
URL: http://morsanpouzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0