Börjar bli kallt

All energi jag hade igår, vart tog den vägen? För idag känner jag inte för att göra någonting. Men så kommer ju fallet inte bli. Ska allt ta tag i lite saker här.

Shit va kallt det börjar bli då. Det märks framför allt inne. Ska bli skönt att få igång elementen (vi har bytt till nya) och försöka ställa in dom på ca 21 grader. Finns ju ingen direkt skala så antar att man får testa sig fram. Lilla skrutt blir ju alldeles kall om fötterna. Själv tycker jag det är ganska okej - förutom på morgonen när man precis gått upp - men får ju anpassa till den lilla.

Nova har ju förutom alla dessa saker jag redan berättat om - vändningar, tand och sitta - börjat hasa sig lite oxå. Det har hon gjort ett tag men tror inte det gick upp för mig förän jag i förrår eller när det var hittade henne vid tvättställningen typ 3 meter bort. Haha! Dock kan hon bara hasa sig bakåt. Igår blev hon rent förbannad för då försökte hon men då låg hon i bara blöjan och det kanade inte så bra mot parketten.

Får väl ta tag i disken...så är det gjort sen!

Kommentarer
Postat av: Amanda

Ludwig har ingen direkt sjukdom så det är lite krångligt att förklara men jag har skrivit och förklarat lite grann förut på bloggen. Läs gärna det här:

http://creyla.blogg.se/2008/september/trott.html#comment

2009-09-30 @ 13:19:13
URL: http://creyla.blogg.se/
Postat av: karolinajonsson

ush ja, det börjar bli riktigt kallt :o

2009-10-01 @ 19:05:14
URL: http://jonssonfotograferar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0