Lördag morgon


Bild från idag...bara några min gammal

Nova har sovit mycket bättre i natt och därför har även jag sovit mycket bättre i natt. Skönt måste jag säga! Nu är vi uppe jag och Novisen medans pappan fortfarande ligger o sover. Eftersom han ligger i soffan för att inte smitta mig och Nova så sitter vi i köket. Nova sitter o leker i stolen hennes och jag sitter vid köksbordet. Det som är fördelen med bärbar dator. Man kan sitta överallt.

Hoppas på att pappan i huset ska göra scones till mamman. Det hade varit gott och jag känner verkligen för det idag! Får se vad han säger när han vaknar :P

Idag kommer pappa och ska hjälpa oss sätta upp elementen som min kära vän kopplade in dosorna till i torsdags. Börjar ändå bli lite kyligt och kan vara skönt i Novas rum om inte annat att få lite jämn värme. Sen ville S på något i Skövde. Får se hur det blir med det. Beror nog mest på vädret skulle jag tro. Just nu blåser det ju småspik ute.

Idag kunde jag tydligen inte centrera bilden utan att allt hängde med. Skit!


Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Jisses, vad hon växer, söthönan...

Hoppas att ni klarar er från mer bacillusker nu och att mannen blir frisk...

kramiz

2009-09-26 @ 09:28:59
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0