Jag är tillbaka!


Inte jättenytt kort..men de kommer. Har ju en månad att berätta om nu :)

Idag fick jag tillbaka min dator. Med alla mina kort bevarade. Vad skulle jag göra utan min underbara vän som hjälper mig varenda gång jag fått trassel med datorn?? Ja jag vet inte. Han är den bästa!

Idag har han även hjälpt mig koppla våra nya element. Ska bli oljefyllda element istället för de elelement som vi haft innan. Förhoppningsvis gör det lite på räkningen iaf.

Ikväll ska jag sitta vid datorn heeeela kvällen. Det har jag sagt med, kanske därför S gick ner o satte sig i källaren...haha!


Kommentarer
Postat av: Maria

Kul att du är tillbaka igen:-)

Vilken tur att alla korten fanns kvar!



Kram Kram

2009-09-24 @ 21:00:18
URL: http://sagafia.blogg.se/
Postat av: petra

VÄLKOMMEN tillbaka :) Jag har saknat dig :)

2009-09-24 @ 21:29:40
URL: http://morsanpouzar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0