Jahopp

Vi får besök i helgen av Novas farmor med familj från Skåne. Har städat hela huset idag. Var ju någon annan som var ledig hela dagen igår men då blev det inget gjort. Jag kan inte med att låta det va hur som helst. Dessutom var det ju superdammigt nere i källaren där de andra ska sova. Ville inte riskera att bli stämd för dammallergi.

Efter det tog jag med Nova ut i vagnen och gick till affären. Köpte lite mjölk och A-fil. Så stolt över mig själv för har börjat köpa närproducerad mjölk som kommer från ett mejeri bara några mil härifrån.

Vi var även ute i solen en stund för jag tycker det är viktigt att Nova får en stund ute varje dag. Men idag var hon bara inresserad av att klättra upp och ner för trappan. Nu har hon somnat efter en kamp men jag vann...igen...haha!

Om ett tag kommer S familj..vet dock inte när men de märkar jag väl antar jag. När de ringer på dörren... Men dröjer nog 1,5h än.. Är inte riktigt på humör men men... har inget val...

Kommentarer
Postat av: Maria

Hej vännen!



Nu är vi hemma igen!

Hoppas att besöket har gått bra i helgen.



Kram Kram

2010-04-11 @ 21:32:38
URL: http://sagafia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0