Less

Blir så himla lite skriver här...men har verkligen inte tid. Eller lust. Blir lite då och då iaf.

Började skola in Nova på dagis igår. Vi går nu en timma om dagen. De vill ha det så för att det ska kännas roligt att både gå dit och gå hem. Att de ska trivas för då kommer allting annat att funka med och jag tycker det verkar okej. Fröknarna är så mysiga och hela stället är underbart. Lagom stort tycker jag.

Börjar jobba om mindre än 2 veckor. Det är redan massa strul och jag har inte ens börjat. Får ont i magen av allting. Var inte såhär jag tänkt livet. Bara massa strul och ont i magen dagarna i ända.

Jaja...strunt samma. Går jag under så gör jag...

Kommentarer
Postat av: Hälsningar från skåne :-))

Åja det får vi väl ändå inte hoppas att du gör alltså går under ;-)

2010-04-20 @ 21:04:43
Postat av: Maria

Usch, så får du inte säga, klart att du inte ska gå under!!

Vad skönt att det känns bra på Novas nya dagis.

Vad jobbar du med?



Kramar i massor till dig!

2010-04-20 @ 21:17:21
URL: http://sagafia.se
Postat av: Amanda

Livet är ju sådär...upp och ner. Så blir det också med bloggen. Jag har inte heller känt någon större inspiration för bloggen denna veckan. Hoppas på lite nya krafter efter helgen!



Hoppas ni får en superfin helg!

Kram

2010-04-23 @ 12:42:52
URL: http://creyla.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0