Novas 1-årskalas


Nova öppnar paket

Igår hade vi 1-årskalas med släkten för Nova. Istället för att sitta inne och äta tårta som vanligt så hittade jag på nåt annat. Vi har ju elljusspåret bara 200m ifrån oss och där finns det 2 platser så man kan grilla så vi gick upp dit och grillade korv med bröd. Till efterrätt fick dom grilla banan med choklad i. Fanns en liten tårta med som man kunde ta av och alla - även dom som brukar vräka på - tog en liten bit så det räckte till alla. Efter några timmar gick de flesta  hem till oss igen men några av oss gick spåret innan vi gick hem.

Det blev en helt underbar dag och jag tror alla tyckte det vara mysigt att vara ute i skogen och grilla. Tur med vädret hade vi oxå då det var strålande sol. Mitt lilla initiativtagande blev en succé. Till o med så pass att de tyckte vi skulle göra det till en tradidion på alla kalas.

Hon fick en massa saker...och så menar jag massa!! Pengar, en bok, bestick, en massa kläder, en gräsklippare osv...och så dessa

  

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0