Då var semestern slut

Jaha, då har 4 veckors semester gått o det är dax att börja jobba imorgon igen. Känns både bra och dåligt. Men antar att det är dax att komma igång nu igen. Jag har iaf haft underbara semesterveckor där jag träffat många av mina närmsta vänner som man inte hinner eller kan se så ofta.

Var ute 1,5 vecka först, hemma 1 vecka, ute en vecka. Nu sista veckan blev det rättvik en sväng med o titta på fina bilar.

Har inte provat mina jobbyxor än men i år tror jag inte jag behöver de då jag gått ner i vikt o inte upp. Så kanske bara behöver dra åt livremmen lite extra ;)


Kommentarer
Postat av: nathalie

Hej!! Vill tipsa dig om en tävling i min blogg, utlottning av design "romantik" Besök gärna mig och var med och tävla. Hjärtligt välkommen in till mig, jag svarar på frågor om photoshop/bloggdesign. Hoppas du kommer att trivas hos mig. Med vänlig hälsning www.sweetncute.blogg.se

2010-09-01 @ 19:09:49
URL: http://sweetncute.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0