Kalas

Var en sväng hos min farmor och farfar igår. Var längesen vi träffade dom o de ville så gärna träffa Nova. Vi fick middag där med, mums så gott!

På kvällen var jag på 30-årskalas hos min vän. Var himla trevligt måste jag säga. Riktigt roligt. Hon hade festen i deras loge. Hur mysigt som helst. Jag var nykter men vi kom hem ganska sent o Nova krånglade så la mig ändå inte förän 4. Så känner mig ändå typ bakfull.

Vädret är inget vidare idag så får väl bli en dag inne o fixa lite. Hoppas det kan bli lite bättre väder den sista veckan på semester men verkar ju inte så. Regn regn regn. Kunde lika gärna jobbat!

Kommentarer
Postat av: Linda W

Du, det där kände jag med. Var på bröllop i lördags och vi kom hem klockan sex på morgonen. Tor vaknade kl. åtta... kände mig bakfull hela dagen utan att ha druckit en droppe.

2010-08-02 @ 11:56:07
URL: http://blogg.volatile.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0