Älskade tisdagar


Nova sover sött i kundvagnen

Idag har jag och Nova varit på träff med föräldragruppen igen. Vi träffas ju varannan vecka och det är verkligen underbart roligt. Både barnen och vi mammor ser fram emot dessa träffar.

Efter det så åkte vi o handlade o Nova somnade i bilen dit fast det bara var 5 min dit. Sååå trött var hon. Ville ju inte väcka henne utan jag la henne i en kundvagn. Där fick hon ligga. Tur jag inte skulle ha så mycket för det hade inte fått plats.

Nu har jag precis ätit lite middag - kyckling och broccoli. Gott var det. Blir snart en kopp gott te med. Sen ska jag bara slappa o ta det lugnt innan sängen. Får se när nova vaknar idag för vakar på kvällarna/nätterna det gör hon.


Kommentarer
Postat av: Linda.S

men lilla sötkorven då ...kan hon sova hur som?!

2010-02-03 @ 20:34:10
Postat av: Erika

Linda...nej egentligen inte. Hon är jättelättväckt. Men när hon är riktigt riktigt trött då funkar det :) Får inte ur henne ur bilen annars utan att hon vaknar.

2010-02-03 @ 21:38:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0