Dag på vift


Sötnöten

Här är det snuvigt, snuvigt, snuvigt! I natt hade Nova dessutom värsta läskiga hostan men den har jag inte hört alls nu på morgonen. Så nu är det bara snuvan kvar o den är inte nådig. Näsan rinner hela tiden o jag torkar nog varannan minut. Kan det inte bara sluta! Något säger mig att det är tänderna men kan dom inte komma nu då! Kan ju inte ha det såhär hela livet.

Idag ska jag och Nova åka och handla lite nya t-shirtar till henne. Hon har växt ur alla de gamla. Så blir att köpa strl 80 nu. Rensade även ur lite body och sånt ur hennes byrå. Jag använder inte så mycket body nu för tiden, va smidigare när de var mindre. Har dock några stycken i strl 80 med som jag köpte för längesen innan jag visste bättre.

Sen ska vi besiktiga bilen i em oxå. Blir lång dag på vift. Får se vad fröken tycker om det. Hon är en gnällig liten tös för tillfället. För sova middag ska man absolut inte, hur trött hon än är. Bestämd liten dam.


Kommentarer
Postat av: Annelie Åsberg

Ja du är välkommen till förkylningsvärlden!!!! Så här är det hela tiden...vänta du tills hon börjar på dagis!!! Eva har nog varit förkyld i 4 år totalt av sina 4,5!!!! Hon har varit hemma 14 dgr nu men imorgon får hon nog gå till dagis o hämta hem en ny bacill=))!! Hoppas lilsnuttan kryar på sig snart!!! 9 månader är en jobbig ålder...mycket som händer!!!!!



2010-02-09 @ 13:58:02
Postat av: Maria

Verkligen en liten bestämd dam du har:-)

Fy vad det är tjatigt med alla dessa virus & bakterier!



Ha det bra vännen



Kram Kram

2010-02-10 @ 20:35:32
URL: http://sagafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0