Hjälp!

Åhh, vad ska jag göra! Det är bara gnäll, gnäll, gnäll och illvrål hela tiden. Hon kan både krypa och gå men bär jag inte henne så blir hon vansinnig och slänger sig på golvet och illvrålar. Vaknar jag vet inte hur många ggr varje natt. Detta med 9 månader måste ju vara det värsta tiden alltså. Men vet ju vad jag har att vänta när alla trotsåldrar kommer. Tycker dock hon trotsar ganska bra nu med. Vet precis vad man inte får göra. Ställer sig där, tittar på mig, skrattar och gör det hon inte får. Underbart! Dock känner jag att jag håller på att gå i atomer! Sova middag vill hon inte heller. Vägrar. Det gör att hon dessutom är trött. Sover kanske 30 min varje dag. Så tycker ju hon borde vara trött nog att sova på nätterna men icke!

Tips någon??? Snälla!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0