Snöig o matig fredag


Älskar mitt busfrö...även med röda ögon :P
Orkar inte fixa...

Ja idag har jag gjort 4 rätter till till Nova. Idag blev det

* Lasange
* Lax med ris
* Tonfiskgratäng
* Köttfärslimpa med ris

Känner mig duktig faktiskt. Sen var det bara att ta tag i köket. Det var grytor, bunkar, stekpannor och gud vet allt överallt. Men tar ju aldrig så lång tid som man tror. Nu är det iaf fint. Ska göra de 3 sista rätterna imorgon sen har hon 11 saker att variera på. Egentligen vill jag ha 11 men fantasin tog slut. Eller klart finns ju fiskpinnar, pytt i panna osv men näää...det vill jag inte!

Var ute och skottade bort all snö innan. Guuud va jobbigt det var. Hälften blåste ju tillbaka kändes det som med. Men nu har det redan kommit ett par cm så ja...ja jag vet inte vad jag ska säga. Nu börjar till o med jag tröttna tror jag.

Blev en korv med 85% kötthalt och broccolimos nu efter skottningen och en dusch. Godis det finns inte på kartan längre. Finns inget sug kvar för det första. Så glad att jag vunnit över sötsuget! Heja mig!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0