Helgen

Visst inte skrivit här på några dagar igen. Nä, jag hinner inte på dagarna och på kvällarna så orkar jag inte. Då är jag så trött att jag bra sitter o glor på tv:n.

Fredagen tillbringade iaf jag och Nova med morbror hennes. Vi åkte in till stan och handlade, busade, lagade mat och bara var. Va himla mysigt må jag säga.

Igår kom S hem och vi var iväg och handlade lite då med. Sen hem och ta det lugnt. Novas mormor med gubbe och moster kom förbi en sväng och Nova fick en väst och en regnjacka. Sen åt vi tacos här och kollade på en film. Bror åkte iväg till en kompis o kollade på hockey. När han väl kom hem vid 8 så var jag så trött så jag sov i soffan. Innan 9 var både jag och S isäng och stackars bror fick sitta ensam här. Var ju inte riktigt meningen.

Han hade tydligen fått ta hand om en bråkig Nova med som inte ville sova. Jag skulle gå på toa vid 12 och då satt de båda i soffan. Stackars bror!

Idag ska väl S försöka fixa bilen och annars vet jag inte. Sugen på nåt gott till middag men vad??


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0