Hur kan man va så trött?

Nu är jag tröööött igen! Fattar inte hur jag kan vara så trött hela tiden. Nova har varit genomgnällig hela dagen så det har väl inte varit superkul men nu sover hon iaf sen några timmar tillbaka. Blir sängen för mig med om en liten stund. Galet att man går o lägger sig så tidigt men jag orkar inte va vaken längre.

Imorgon blir det träff med föräldragruppen igen iaf. Det ska bli riktigt trevligt faktiskt. Hoppas de flesta kan komma imorgon nu då.

Nu ska jag fixa lite här innan det är natti natti... jag behöver nog sova minst lika mycket som Nova...haha!

Kommentarer
Postat av: Hälsningar från skåne :-))

Det kanske är så att du sover lite för lite men vad vet jag ;-)

2010-04-20 @ 21:01:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0