Lunch

Idag har bror varit här på lunch. Bjöd han på kyckling, ris och currysås. Dessutom lite sallad till det så det tror jag han var nöjd med. Nova fick några majskrokar under tiden. Mysigt att få lite besök.

By the way, det snöar ute nu. Göttas det snöar. Blir till att gå ut och skotta sen då. Om jag orkar..haha! Känner mig helt slö idag. Känns som om jag är på lite dåligt humör idag. Men det blir väl bättre...

Nu sover Nova så jag skulle egentligen passa på att fixa ute i köket men har ingen ork till det. Tar det sen istället tror jag. Nu blir det lite tv istället.


Kommentarer
Postat av: Alexandra, KAKHUSET

åh va gott, nu blev jag också sugen på det! :D

2010-01-24 @ 20:49:13
URL: http://www.kakhusets.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0