Pappa/morfar på besök

Idag har pappa varit här några timmar. Trevligt som tusan! Han hjälpte mig med att göra rent fläktarna i tvättstugan och byta filter där. Det var mer än behövligt så nu kanske det kan fungera lite bättre. Får göra det varje halvår nu så blir det bra. Måste bara köpa mer filter. Någon som vet vart man kan köpa sånt?

Nu sover Nova en stund och det är mer än behövligt. Sovit dåligt i natt och ingenting sen vi gick upp så hon lever väl på överenergi eller nåt. Men inte kan man sova när morfar är här. Då måste man ju busa.

Bror ska sova här några nätter så jag har precis varit nere och bäddat sängen åt honom. Tycker inte han ska behöva göra det kl 1 i natt när han kommer efter jobbet. Känns som han kommer va trött nog ändå.

Har egentligen ingenting att göra idag. Eller jo ska göra djurens burar sen ikväll när nova somnat. Men annars är det lugnt på måste-listan. Skönt skönt! Förresten, skotta måste jag göra med.

Vad har ni hittat på en onsdag som denna?

Kommentarer
Postat av: MissyElliot

Jag har också skottat!

ler



Är hemma och vabbar med den stora killen, så det har varit en massa ta-hand-om-och-serva-med-dricka-och-annat-dag...

;-)



kramiz

2010-01-21 @ 07:55:05
URL: http://missyelliot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0