Torsdag

Intressant natt. Gick o la Nova strax efter 18, mig själv runt 21.30. Somnade väl lite senare och sen vaknar jag 12 av att Nova gråter. Bytte blöja men inte ville hon sova sen. Till 3 satt vi uppe. Under tiden hann bror komma från jobbet så vi satt faktiskt uppe alla 3.

Så vaknade vi igen vid 6.30 för så ville ju Nova ha mat. Försöka va tyst så man inte väcker bror i källaren. Nova somnade sen igen men jag passade på att äta en lugn frukost o läsa tidningen. Nu är jag störttrött men det får va så. Kanske hinner jag sova sen om Nova sover nåt på dan idag. Bror har redan åkt för han var tvungen o in till skövde o kolla på golv. Men han kommer ju i natt igen.

Annars funderar jag på att åka in till Skövde en sväng idag kanske. Köpa en överraskningspresent till pappa. Väldigt liten sak men ändå... Vi får se om jag orkar...

Kommentarer
Postat av: Maria

Fler än jag som haft dåligt med sömn. Ni hade åtminstone trevligt sällskap, HaHa!

Får hoppas att denna natt blir bättre.-)



Kram Kram

2010-01-21 @ 20:02:48
URL: http://sagafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0