Underbar dag med goda vänner


Nova på en snöhög

Tänkte jag skulle skriva nåt här idag. Det har varit en riktigt bra dag.

Vid lunch gick jag och Nova iväg och träffade vänner. Jag träffade två och Nova träffade två. Det är lika trevligt varje gång. Vi får prata lite och barnen får leka av sig.

Hem och röja lite hemma. Har städat köket, badrummet, dammsugit och rengjort burarna idag. Bror bor fortfarande här så jag har ju barnvakt nu när jag ska göra sånt här. Så imorgon kan jag bara slappa. Så fick jag reda på att bror är ledig imorgon så då kan vi ju hitta på nåt hela dan! Skoj!

Bror hade köpt med sig grejer till tacos hem så i kväll har vi ätit tacos. Det var så hima gott! Me like! Nu sitter vi i varsitt hörn av soffan och är skittrötta. Gäspar om vartannat här. Blir nog sängen ganska så snart. Har väl en dotter som ska vakna en massa gånger i natt med antar jag.

Förresten så tog Nova 20 steg idag med morbror. Det går framåt. Jag är så stolt!

Sov gott och dröm sött!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0