Underbar dag

Hej hopp! Igår var det midsommarafton och vi var helt slut allihop. Blev inte många knop på dagen. Gick till grannarna och grillade på kvällen. Trevligt, lugnt och stilla.

Idag har vi varit iväg med lite skit i garaget så nu finns det lite mer plats där ute. Har även fått upp en torkvinda så nu kan jag äntligen hänga tvätten ute. Sååå härligt! Bästa som finns ju.

Fyllde Novas pool idag men hon var inte så jätteintresserad av den. Men det kommer väl. Var nog kanske lite kallt idag. Blev en liten stund i poolen iaf.

Äntligen planterat lite blommor i mina blomlådor under fönstren och så blev det en extra kruka med blommor i. Så nu börjar träggården ta form och även lite färg. Är sjukt nöjd med vad jag lyckats åstakomma sen vi flyttade in för 2 år sen. Nu blir det att ta tag i baksidan. Får göra på semestern eller nåt. Eller nästa år.

  


Kommentarer
Postat av: The Price of love - Bloggdesign

Hej

Om du inte gillar reklam för tävlingar och sånt så ber jag hemskt mycket om ursäkt för denna kommentar. men annars så vill jag tipsa om en tävling på min blogg där man kan vinna en design.



Om du är intresserad så hör av dig :)

kram //Thepriceoflove

2010-07-14 @ 20:22:08
URL: http://thepriceoflove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0