30-årskalas

Det blev en riktigt trevlig kväll dag igår. Lite stressigt innan allt var färdigt och jag var lite nervös för att vi inte skulle hinna allt innan gästerna kom men det gjorde vi. Blev kalkonskivor med potatissallad och potatisgratäng, bröd och sallad. Kladdkaka och glass till efterrätt. Gott gott!

Fick massa mat över. Kalkonen har jag lagt in i mindre förpackningar i frysen nu och kladdkakan - eller kladdkakorna - får jag lura på några andra. Finns alltid de som vill ha kladdkaka. Känner många kakmonster...haha! Potatissalladen vet jag inte riktigt vad jag ska göra med. Men det löser sig!

Blev som sagt en bra dag igår. Gästerna kom lite pö om pö så det fanns alltid plats och lagom mycket folk hela tiden. Fick jättefina saker! Min familj hade slagit ihop så av dom fick jag en bakmaskin (assistent) och av S och hans familj fick jag en symaskin. Sen fick jag en lykta, en tavla, en skål, ett presentkort, en pajform i silicon och massa blommor. Alla är så snälla!

Tyvärr tog jag inte ett enda kort under hela dagen. Det är ju sånt man ångrar nu. Jag som hade lagt fram den ju. Men men...kan jag inte göra något åt nu...men faan va jag ångrar mig!!

Kommentarer
Postat av: Maria

Härligt att kvällen blev lyckad!

Låter gott med kladdkaka:-)



Kram Kram

2010-03-22 @ 20:48:54
URL: http://sagafia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0