Förkylda

Vi har sjukstuga här. Både jag och Nova är tokförkylda. Nova började redan i fredags kväll medans jag märkte av det igår morse. Vaknade idag och mådde super men efter att ha varit uppe ett tag har snuvan kommit tillbaka, har fått världens huvudvärk och jag mår inte bra alls. Får se hur Nova är när hon vaknar.

Den enda som inte är sjuk är S så han var snäll och tog Nova alla de gånger hon vaknade i natt. Kunde jag fokusera på att bara försöka sova och bli frisk. Men hjälpte visst inte.

Får se hur länge detta håller i sig då. Blir väl iaf inget babysim imorgon som det ser ut. Stackars Nova som missar det :(

Ska nog lägga mig lite till..ajaj mina bihålor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0