Glasögon

På nåt sätt så har jag inte riktigt orken till att skriva här. Jag tittar på bloggen o så tänker jag...en annan dag! Det finns så mycket annat jag måste focusera på just nu att bloggen blir lite lidande.

Har iaf fått mina nya glasögon. Var o hämtade dom i tisdags. Så för första gången kan jag ha solglasögon när jag kör bil (köpt ett par slipade solglasögon) Det är riktigt skönt. Har ju aldrig kunnat haft solglasögon. O om jag haft det så har jag inte sett något. Det är det jag hade att välja på.

Igår hade jag och Nova en heldag med syster. Det var trevligt. Åt hemma hos pappa och blev en liten sväng hemma hos mamma med. Men sen var Nova så trött att vi åkte hem. Skjutsade hem syrran och i Skara blev det trafikkontroll. Visa körkort och blåsa. Men det gick bra. Fast det visste jag ju redan när jag åkte in i kontrollen....haha

Idag finns det inget på schemat så vi får se vad vi ska hitta på. Bara ta det lugnt kanske. Det var ett tag sen sist.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0