Mycket fix

Kommer bli ganska stressiga dagar detta tror jag. Har ju 30-årskalas imorgon och jag har massor jag måste fixa innan dess. Det mesta idag och en hel del imorgon med. Men har iaf börjat så smått så jag är igång iaf. Det mesta ska jag göra sen i em när S kommer hem så jag kan få vara själv i köket. Vet att jag kommer hinna, jag hinner alltid...haha!

Nä, man kanske ska fortsätta. Men vet inte riktigt vart jag ska börja nu bara. Kanske väntar tills S kommer hem så jag kan fixa som jag vill o han får ta hand om Nova. Skulle behöva åka och köpa glass tills imorgon med...ett litet problem bara...vart ska jag få plats med den??? Suck...jag har ändå en stor och en liten frys. Men lika fullt överallt... Nåja, brukar funka att stuva om så visst gör det det nu med??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0