Jönköping

Igår var vi mammor ur föräldragruppen ute och åt och drack lite. Är väl i stort sett första ggn någon av oss går ut utan våra barn. Blev after work på Plaza. Riktigt trevligt faktiskt. Tänk att tiden kan gå så fort. Tiden bara sprang iväg. Men underbara timmar var det.

Grannen var snäll och tog hand om Nova under tiden. Underbara, underbara granne! Men vi är ju där och dricker kaffe ganska ofta så Nova är van vid henne. Var inga problem alls när jag gick och lämnade henne. Skönt!

Idag ska vi till Jönköping med familjen. De ska på hockey. Jag gillar inte hockey så jag och Nova gör nåt annat istället. Ska nog fira mammas gubbe med. De andra ska bo på hotell men vi har inte råd så vi åker hem.

Nu vaknade lillan så nu ska jag ta henne och sen kanske göra lite frukost. Mums!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0