Vänner <3



Igår var min söta vän Mia här på besök. Vi ses inte jätteofta men när vi väl ses har vi det underbart. Älskar henne av hela mitt hjärta! Vi förundras ofta över hur vi kan vara vänner och komma så bra överens för vi är ganska olika.

Vi möttes på jobbet för 7år sedan och efter bara några år bytte hon avdelning och vi ses inte så på jobbet längre. Ändå har vi hållt kontakten. Glad för det är jag! Nu börjar hon skolan om en vecka och jag önskar henne all lycka till! Äntligen!

Får se vad vi hittar på idag, jag och Nova. Jag hoppades ju på att det skulle bli sol men sån tur har jag nog inte. Men kanske kan komma ut en sväng ändå. Hade varit härligt faktiskt.

Ta vara på er alla underbaringar där ute! Vet att jag har en hel hög!


Kommentarer
Postat av: Maria

Hej vännen!

Hur är det med dig?

Härligt med sådana vänner:-)



Kram på dig!

2010-04-01 @ 00:39:18
URL: http://sagafia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0