Egentid!


Nova för ett år sedan...vad tiden går!

Är uppe tidigt idag. Blir så när man är trött på kvällarna o lägger sig tidigt. Åh andra sidan är detta som sovmorgon för mig jämfört när jag vardagarna går upp kl 04.45. De andra sover så det är bara jag uppe vilket har sina fördelar. Man hinner blogga...haha! Nä men lite egentid är aldrig fel.

Nu har jag jobbat två veckor. Blev 9 timmar övertid i torsdags med. Men blir ju ändå långhelg. Igår var vi inne i Skövde och handlade det nödvändigaste. Var på telia och grejade lite så räkningarna förhoppningsvis blir lite billigare. Blev iaf några timmar med familjen och det är alltid skönt.

Idag kommer nog mamma hit, om inte vi åker till dom. Skulle behöva hålla upp så pass att vi kan klippa gräset för det är allt annat än snyggt nu. Hur långt som helst ju. Men vad jag fattade på vädret skulle det regna hela dagen. Kanske imorgon då???

By the way...har lyckats gå ner 13kg nu. Yeey! Bara att fortsätta. Funkar finfint!


Kommentarer
Postat av: Maria

Vad duktig du som har gått ner 13kg!!

Låter som om du jobbar mycket nu, ta inte ut dig fullständigt bara..

Funkar det bra för Nova på dagis?



*Kram Kram

2010-05-17 @ 21:37:34
URL: http://sagafia.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0