Härlig vecka och härligt väder

Snart var ännu en vecka till ända. Idag har det ju varit ett underbart väder. Åhh vad skönt! En bra dag på jobbet oxå. Hämtade en telefon som jag fått låna av en kompis så folk nu kan nå mig igen. Hem och hämta Nova på dagis. De var ute såklart och det ser så härligt ut. Nova börjar släppa lite på alla spänningar o de två sista dagarna så har det gått jättebra att både lämna och hämta henne. Det är så roligt när jag kommer på eftermiddagen och hon ser mig. Då springer hon i full fart emot mig och bara ler. Det värmer i mammahjärtat det!

Nu är det alldeles strax dax för sängen. Näst sista dagen på jobbet imorgon för denna vecka. Får se om vi hittar på nåt skoj imorgon. Skulle behöva in till skövde o handla lite iaf. Dumt att man måste hem o sen in igen bara för att jag måste hämta Nova i tid. Jaja, sånt är det iaf.

Nu ska jag stänga av burken o hoppas på lika fint väder imorgon. Natti!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0