Long time no seen


Nova 1,5år

Oj vad dålig jag varit på att skriva här men det har faktiskt sina förklaringar. Det har varit MYCKET nu några månader. Det är mycket att tänka på och jag har helt enkelt inte tid och ork. Försöker klara av vardagen så gott det går. Vill skriva, har mycket att skriva av mig på men det känns lite för privat för vad jag vill lägga ut här så då blir det helt enkelt så att jag inte skriver alls.

Nova är nu 1,5år och en busig liten dam. Dock väldigt mysig med. Sitter gärna o gosar i soffan eller ger kramar och pussar. Älskar henne över allt annat!

Igår var vi en sväng i Fagersta och firade "syster". Ja jag har fått en plastsyster på äldre dar som jag tycker mycket om och försöker träffa så gott det går. Igår åkte vi alltså hela vägen upp för att fira henne. Det blev många timmar i bilen men det var det värt. Sonny var snäll och körde hem och det är jag evigt tacksam för. Redan kl 20 på kvällarna är jag så trött att det blir farligt att köra bil.

Idag blir det tvätt/städ/handla-dag. Lite fix inför veckan som kommer. Blir bra det. Ska nog ta o slänga in en maskin tvätt nu på en gång så är det igång. Jag o Nova har ju varit uppe sen kl 5 så nu börjar man väl piggna till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0